Nachtelijke geluiden en enkele bezoekers 2/12 - Reisverslag uit Labuanbajo, Indonesië van Maud Costa - WaarBenJij.nu Nachtelijke geluiden en enkele bezoekers 2/12 - Reisverslag uit Labuanbajo, Indonesië van Maud Costa - WaarBenJij.nu

Nachtelijke geluiden en enkele bezoekers 2/12

Door: Maud

Blijf op de hoogte en volg Maud

04 December 2015 | Indonesië, Labuanbajo

Ben net in slaap als blijkt dat ik in het spoor lig van legertje mieren. Om 3 uur in de nacht gaat de telefoon , niet die van mij maar van mijn buurman en begint hij opgewekt een luid gesprek. De wanden bestaan uit bamboeschotten. Als ik licht aan doe lopen er 2 gekko's op de muur. Lieve beestjes heb geen last van ze. Rond 4 uur s'nachts gewekt door oproep van gebed door moskee vlakbij k met. In verband met politieke campagne beginnen niet veel later de toeterende, en met luidsprekers voorzien, de vrachtwagens en opgevoerde scooters langs te razen. Wat een herrie Combineer dit moment met badkamerbezoek, waar blijkt dat ik vergeten was het putje af te dekken en mevrouw kakkerlak de gelegenheid gaf om binnen te komen> jakkes.
Mijn nacht kan niet meer stuk als ik later alle borrelende, pruttelende en rochelende geluiden hoor van mijn ander buur. Ik besluit dat het genoeg is en ga wat anders zoeken

• 14 December 2015 - 11:38

Ayelle:

Haha had je niet nog een geel bakje ohropax bij je die je van me kreeg? ;)
    Ze werken écht!!
    Heb je de gekko's ook al gehoord? Als ze praten in de nacht dan zijn ze niet meer zo onschuldig.. Heerlijk dat die kakkerlak mee wilde douchen.. Bekend fenomeen in indonesië