THAILAND KO KUT - Reisverslag uit Ko Kut, Thailand van Maud Costa - WaarBenJij.nu THAILAND KO KUT - Reisverslag uit Ko Kut, Thailand van Maud Costa - WaarBenJij.nu

THAILAND KO KUT

Door: Maud

Blijf op de hoogte en volg Maud

16 Januari 2016 | Thailand, Ko Kut

THAILAND KO KUT 12/1 - 17/1
Nog éen trip te maken voordat we heerlijk kunnen relaxen op een eilandje voor de Thaise kust. We organiseren niets van te voren, maar hebben uiteindelijk een zeer voorspoedige reis van Cambodja naar zuid Thailand met 2 verschillende auto's, een truck, een bus, een 2 uur durende boottocht en nog een truck. Nergens wachttijden en redelijk overal aansluitend vervoer gevonden. Via via van een hotel op het eiland gehoord, " Garden View". Heerlijk huisje voor onszelf, vlak bij het strand. We slapen uit, genieten van zonsondergangen, wandelen, zwemmen en huren een scooter om het eiland te verkennen. Het eiland heeft 2 wegen van noord naar zuid en van oost naar west en enkele onverharde paadjes naar strandjes. We vinden een waterval op het eiland waar we ook heerlijk kunnen zwemmen en zittend op een steen verrast worden met een "fish spa" , weer wat anders dan midden op de markt van Chiang Mai.
Na heerlijke weken samen gereisd te hebben sluiten Sjoerd en ik hier onze gezamenlijke reis af en reis ik hiervandaan weer alleen verder naar Vietnam.